comment
Porada
Porada
aktualna
na dzień 19-05-2024
info
Porada
aktualna
na dzień 19-05-2024
info
Data publikacji: 2022-10-18
W jaki sposób pracodawca ma poinformować pracowników o podpisaniu umowy o prowadzenie i zarządzanie PPK
PROBLEM
Firma rozpoczęła działalność gospodarczą w czerwcu tego roku, od lipca sukcesywnie zatrudnia pracowników. Na chwilę obecną jest małą firmą zatrudniającą 27 pracowników. W jaki sposób pracodawca ma poinformować pracowników o podpisaniu umowy o prowadzenie i zarządzanie PPK? Czy wybór instytucji pracodawca musi ustalić z przedstawicielem pracowników (jeżeli tak, to w jaki sposób należy go wytypować) czy też wyboru może dokonać sam i poinformować pracowników (jeżeli tak, to w jaki sposób: ustnie czy pisemnie)? Czy wywieszając obwieszczenie o systemie i rozkładzie czasu pracy powinnam zebrać podpisy od pracowników o zapoznaniu się z treścią?
Pozostało 86% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
Książka