Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
Data publikacji: 2012-12-06

Jak zorganizować pracownikowi pracę, aby w razie konieczności można go było wezwać ponownie do pracy po godzinach

Zatrudniamy w naszej firmie 3 pracowników administracyjnych. Pracują oni w godz. od 8.00 do 16.00 od poniedziałku do piątku w systemie podstawowym czasu pracy. Od przyszłego miesiąca będziemy musieli zapewnić obecność jednego z pracowników do obsługi przyjazdu grupy interwencyjnej, jeżeli zostanie ona wezwana na teren zakładu przez ochronę. Wezwania te mogą się odbywać w godz. od 16.00 do 8.00. Grupa interwencyjna będzie wzywana tylko w nagłych przypadkach. Jak najkorzystniej dla firmy zorganizować pracę pracowników administracji, żeby jeden z nich mógł w razie potrzeby przyjechać do firmy po godzinach swojej pracy i razem z grupą interwencyjną sprawdzić teren zakładu pracy? Czy możemy wyznaczyć pracownikom dyżury po godzinach pracy?

PROBLEM

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00