Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
Data publikacji: 2013-06-20

Premia a wynagrodzenie urlopowe pracownika organizacji

Pracownik fundacji otrzymuje wynagrodzenie składające się z pensji zasadniczej w wysokości 1700 zł, premii zależnej od wyników pracy w wysokości od 10 do 30%, wynagrodzenia zasadniczego i premii kwartalnej w wysokości 600 zł. Pracownik jest zatrudniony w podstawowym systemie czasu pracy od poniedziałku do piątku. Z urlopu korzystał od 2 do 10 maja 2013 r. W kwietniu otrzymał premię 30%, w marcu 20%, a w lutym 20% pensji zasadniczej. Jak wliczyć do wynagrodzenia urlopowego premie pracownika?

To, czy premia zostanie wliczona do podstawy wynagrodzenia urlopowego, zależy przede wszystkim od jej charakteru. Premia może występować jako dodatkowy składnik do wynagrodzenia o charakterze stałym. Może być również świadczeniem niestałym - kiedy uzyskanie premii zależy od spełnienia w danym okresie warunków określonych w regulaminie premiowania.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00