Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
Data publikacji: 2015-05-14

Czy można zaliczyć do kosztów podatkowych wydatki z faktur, które przestały być przechowywane w formie papierowej

PROBLEM

Jesteśmy spółką z o.o. Otrzymujemy dużą ilość faktur papierowych, które obecnie są przechowywane w oryginalnej postaci. Zamierzamy zmienić sposób przechowywania faktur, tj. skanować otrzymywane faktury i przechowywać je w formie elektronicznej (natomiast papierowe egzemplarze niszczyć). Czy ma to znaczenie z punktu widzenia możliwości zaliczania do kosztów podatkowych wydatków udokumentowanych takimi fakturami?

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00