Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Interpretacja indywidualna z dnia 01.03.2011, sygn. ILPB3/423-943/10-3/KS, Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu, sygn. ILPB3/423-943/10-3/KS

Podatek dochodowy od osób prawnych w zakresie kosztów uzyskania przychodów.

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 2 i § 6 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością, reprezentowanej przez Pełnomocnika, przedstawione we wniosku z dnia 24 listopada 2010 r. (data wpływu 01.12.2010 r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie kosztów uzyskania przychodów jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 01 grudnia 2010 r. został złożony ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie kosztów uzyskania przychodów.

W przedmiotowym wniosku został przedstawiony następujący opis zdarzenia przyszłego.

Wnioskodawca jest w posiadaniu interpretacji indywidualnej z dnia 8 marca 2010 r. nr ILPB3/423-1146/09-2/MM, uznającej za prawidłowe stanowisko Wnioskodawcy odnośnie do zdarzenia przyszłego, tj. przedmiotem wniosku były podatkowe konsekwencje umów zawartych z sieciami handlowymi, przewidujących nadzwyczajną ekspozycję już sprzedanych kontrahentom wyrobów w halach sklepowych, tj. na miejscach czołowych, wyspach i specjalnych regałach. Obecnie Wnioskodawca planuje rozszerzyć opisany instrument marketingowy, tj. negocjuje umowy przewidujące ponoszenie przez Niego opłat z tytułu nadzwyczajnego eksponowania produkowanych przez Wnioskodawcę towarów przez:

  1. kontrahentów będących bezpośrednimi odbiorcami towarów produkowanych przez Wnioskodawcę,
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00