Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Interpretacja indywidualna z dnia 16.06.2011, sygn. IPPP3/443-62/08/11-8/S/JF, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP3/443-62/08/11-8/S/JF

Nieodpłatne przekazanie towarów w ramach akcji promocyjnych związane z przedsiębiorstwem nie podlega opodatkowaniu z zachowanie prawa do odliczane podatku naliczonego przy nabyciu tych towarów.

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. z 2007 r. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów - uwzględniając wyrok Naczelnego Sądu Administracyjnego w Warszawie z dnia 15 lutego 2011 r. sygn. I FSK 2014/09 (data wpływu 30.03.2011 r.) stwierdza, że stanowisko Spółki przedstawione we wniosku z dnia 12.10.2008 r. (data wpływu 20.10.2008 r.) uzupełnionym pismem z dnia 24.11.2008 r. (data wpływu 26.11.2008 r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie prawa do odliczenia podatku naliczonego oraz opodatkowania nieodpłatnego przekazania materiałów reklamowych, nagród i produktów Spółki w ramach sprzedaży premiowej - jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 20.10.2008 r. wpłynął ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie prawa do odliczenia podatku naliczonego oraz opodatkowania nieodpłatnego przekazania materiałów reklamowych, nagród i produktów Spółki w ramach sprzedaży premiowej.

W przedmiotowym wniosku przedstawiono następujący stan faktyczny:

Zakupione towary przekazywane są następnie nieodpłatnie zarówno kontrahentom, z którymi Spółka współpracuje w zakresie sprzedaży mrożonek jak i bezpośrednim konsumentom produktów Spółki, którzy biorą udział w organizowanych przez Spółkę akcjach promocyjnych czy sprzedażach premiowych.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00