Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Interpretacja indywidualna z dnia 02.11.2012, sygn. ILPP4/443-324/12-4/ISN, Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu, sygn. ILPP4/443-324/12-4/ISN

Podatek od towarów i usług w zakresie uznania przemieszczenia towarów Wnioskodawcy z terytorium Polski na terytorium Republiki Czeskiej za wewnątrzwspólnotową dostawę towarów, obowiązku podatkowego oraz podstawy opodatkowania wewnątrzwspólnotowej dostawy towarów.

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2012 r., poz. 749) oraz § 2 i § 6 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko przedstawione we wniosku z dnia brak daty sporządzenia (data wpływu 20 lipca 2012 r.) uzupełnionym pismem z dnia 19 października 2012 r. (data wpływu 26 października 2012 r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie uznania przemieszczenia towarów Wnioskodawcy z terytorium Polski na terytorium Republiki Czeskiej za wewnątrzwspólnotową dostawę towarów, obowiązku podatkowego oraz podstawy opodatkowania wewnątrzwspólnotowej dostawy towarów jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 20 lipca 2012 r. został złożony ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie uznania przemieszczenia towarów Wnioskodawcy z terytorium Polski na terytorium Republiki Czeskiej za wewnątrzwspólnotową dostawę towarów, obowiązku podatkowego oraz podstawy opodatkowania wewnątrzwspólnotowej dostawy towarów. Przedmiotowy wniosek został uzupełniony pismem z dnia 19 października 2012 r. (data wpływu 26 października 2012 r.) o doprecyzowanie opisu sprawy, sformułowanie pytań i własne stanowisko.

W przedmiotowym wniosku zostało przedstawione następujące zdarzenie przyszłe.

Wnioskodawca prowadzi działalność gospodarczą w zakresie kamieniarskim (m.in. obróbka kamieni naturalnych, sprzedaż kamieni naturalnych płyt, sprzedaż wyrobów gotowych).

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00