Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Interpretacja indywidualna z dnia 12.11.2012, sygn. IPPP3/443-829/12-2/JK, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP3/443-829/12-2/JK

Prawo do odliczenia podatku naliczonego z faktury dokumentującej kompleksowe opracowanie oraz przeprowadzenie programu promocyjnego obejmującego wydanie jego uczestnikom nagród w postaci towarów i usług

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2012 r., poz. 749) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Strony przedstawione we wniosku z dnia 01.08.2012 r. (data wpływu 13.08.2012 r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie prawa do odliczenia podatku naliczonego z faktury dokumentującej kompleksowe opracowanie oraz przeprowadzenie programu promocyjnego obejmującego wydanie jego uczestnikom nagród w postaci towarów i usług - jest nieprawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 13.08.2012 r. wpłynął ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie prawa do odliczenia podatku naliczonego z faktury dokumentującej kompleksowe opracowanie oraz przeprowadzenie programu promocyjnego obejmującego wydanie jego uczestnikom nagród w postaci towarów i usług.

W przedmiotowym wniosku został przedstawiony następujący stan faktyczny:

Wnioskodawca prowadzi działalność gospodarczą w zakresie produkcji farb i lakierów. W celu intensyfikacji swojej sprzedaży Wnioskodawca zawarł z agencją reklamową (Agencja) jedną generalną umowę na podstawie której Agencja przygotowuje dla Wnioskodawcy różnego rodzaju programy marketingowe mające na celu zwiększenie sprzedaży jego produktów oraz poprawę ich wizerunku na rynku.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00