Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Interpretacja indywidualna z dnia 09.10.2015, sygn. IPPB6/4510-250/15-2/AK, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPB6/4510-250/15-2/AK

Zaliczenie do kosztów uzyskania przychodów wydatków na darowizny pieniężne i rzeczowe, wydatków gastronomicznych na spotkaniach promocyjnych oraz edukacyjnych, wydatków na upominki i materiały reklamowe, a także wydatków na sponsorowanie konferencji, które to wydatki są ponoszone w związku ze świadczeniem usług.

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2015 r., poz. 613, z późn. zm.) oraz § 4 pkt 4 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 22 kwietnia 2015 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. z 2015 r., poz. 643) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działający w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko przedstawione we wniosku z dnia 31 lipca 2015 r. (data wpływu 6 sierpnia 2015 r.), o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków na darowizny pieniężne i rzeczowe, wydatków gastronomicznych na spotkaniach promocyjnych oraz edukacyjnych, wydatków na upominki i materiały reklamowe, a także wydatków na sponsorowanie konferencji, które to wydatki są ponoszone w związku ze świadczeniem usług jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 6 sierpnia 2015 r. został złożony ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków na darowizny pieniężne i rzeczowe, wydatków gastronomicznych na spotkaniach promocyjnych oraz edukacyjnych, wydatków na upominki i materiały reklamowe, a także wydatków na sponsorowanie konferencji, które to wydatki są ponoszone w związku ze świadczeniem usług.

We wniosku przedstawiono następujący stan faktyczny.

B. Sp. z o.o. (B. lub Spółka) jest częścią międzynarodowego koncernu farmaceutycznego M. (Grupa), zajmującego się wytwarzaniem i dystrybucją produktów leczniczych w rozumieniu ustawy z 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (Dz. U. z 2008 r. Nr 45, poz. 271 z późn. zm. Prawo farmaceutyczne), wyrobów medycznych w rozumieniu ustawy z 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679 z późn. zm.) i suplementów diety w rozumieniu ustawy z 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010 r. Nr 136, poz. 914 z późn. zm.) (Produkty).

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00