Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
idź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
description

Akt prawny

Akt prawny
obowiązujący
Dziennik Urzędowy Urzędu Lotnictwa Cywilnego rok 2017 poz. 482
Wersja aktualna od 2017-06-22
opcje loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

Dziennik Urzędowy Urzędu Lotnictwa Cywilnego rok 2017 poz. 482
Wersja aktualna od 2017-06-22
Akt prawny
obowiązujący
ZAMKNIJ close

Alerty

OGŁOSZENIE NR 14
PREZESA URZĘDU LOTNICTWA CYWILNEGO

z dnia 21 czerwca 2017 r.

w sprawie zmian elementów struktury przestrzeni powietrznej

Na podstawie § 4 ust. 7, § 5 ust. 4 oraz § 7 ust. 3 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 25 listopada 2008 r. w sprawie struktury polskiej przestrzeni powietrznej oraz szczegółowych warunków i sposobu korzystania z tej przestrzeni (Dz. U. z 2014 r. poz. 351) ogłasza się, co następuje:

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 1. Zaakceptowane przez Prezesa Urzędu Lotnictwa Cywilnego zmiany w przestrzeni powietrznej FIR EPWW polegają na:

1) ustanowieniu strefy czasowo rezerwowanej TRA 310 na potrzeby zabezpieczenia lotów bezzałogowych statków powietrznych wykonywanych poza zasięgiem wzroku operatora (B- VLOS) w przestrzeni niekontrolowanej w terminie od 27 do 29 czerwca 2017 r.:

infoRgrafika

2) ustanowieniu strefy czasowo rezerwowanej TRA 311 na potrzeby zabezpieczenia lotów bezzałogowych statków powietrznych wykonywanych poza zasięgiem wzroku operatora (B-VLOS) w przestrzeni niekontrolowanej w terminie od 20 lipca 2017 r. do 26 kwietnia 2018 r.:

infoRgrafika

3) ustanowieniu strefy czasowo rezerwowanej TRA 320 na potrzeby zabezpieczenia lotów bezzałogowych statków powietrznych wykonywanych poza zasięgiem wzroku operatora (B-VLOS) w przestrzeni niekontrolowanej w terminie od 3 do 6 sierpnia 2017 r.:

infoRgrafika

4) zmianie w istniejących drogach lotniczych:

– zmianie dolnej granicy (z FL095 do FL245) drogi Q800:

infoRgrafika

– zmianie dolnej granicy (z FL095 do FL245) drogi Z131:

infoRgrafika

– zmianie dolnej granicy (z FL095 do FL245) drogi Z212:

infoRgrafika

– zmianie kierunkowości drogi lotniczej Z493 (z dwukierunkowej na jednokierunkową o kierunkowości wschodniej):

infoRgrafika

infoRgrafika

– zmianie kierunkowości drogi lotniczej Y41 (z dwukierunkowej na jednokierunkową o kierunkowości zachodniej):

infoRgrafika

– zmianie w drodze lotniczej Q316 – przedłużeniu drogi o dodatkowy odcinek OSKUD – SUW, zmianie kierunkowości drogi ze wschodniej na dwukierunkową na odcinku BODLA – OSKUD oraz obniżeniu drogi na całej jej długości do poziomu FL095; wprowadzeniu warunkowości CDR1 na odcinku BODŁA – OSKUD w zakresie wysokości FL095-FL245 oraz na odcinku OSKUD – SUW w zakresie wysokości FL095-FL145:

infoRgrafika

– zmianie zakresu wysokości drogi L32 na FL095-FL660; wprowadzeniu warunkowości CDR1 w zakresie wysokości FL095-FL145:

infoRgrafika

infoRgrafika

– zmianie kierunkowości segmentu LULIN – POBIG drogi lotniczej T709 (z jednokierunkowej na dwukierunkową):

infoRgrafika

– podwyższeniu dolnej granicy segmentu BABKO-XEVLU do wysokości FL105:

infoRgrafika

– podwyższeniu dolnej granicy segmentu TUSIN-XEVLU do wysokości FL105:

infoRgrafika

– podwyższeniu dolnej granicy segmentu MEBAN-VAVEL do wysokości FL105:

infoRgrafika

– podwyższeniu dolnej granicy segmentu NETIR-SKAVI do wysokości FL105:

infoRgrafika

– podwyższeniu dolnej granicy segmentu SUPAK GEVNA – OSBUG GEVNA do wysokości FL125 oraz segmentu do wysokości FL115:

infoRgrafika

infoRgrafika

– podwyższeniu dolnej granicy segmentu LENOV-VAVEL do wysokości FL115:

infoRgrafika

– podwyższeniu dolnej granicy segmentu LENOV-GOSAK do wysokości FL115:

infoRgrafika

– podwyższeniu dolnej granicy segmentu BABKO-EKRUL do wysokości FL115:

infoRgrafika

– podwyższeniu dolnej granicy segmentu LUXAR-NOMIX do wysokości FL115:

infoRgrafika

infoRgrafika

– podwyższeniu dolnej granicy segmentu MEBAN-ROXUG do wysokości FL115:

infoRgrafika

– podwyższeniu dolnej granicy segmentu LOLKA-IBEKA do wysokości FL125:

infoRgrafika

5) wprowadzeniu nowych dróg lotniczych:

infoRgrafika

infoRgrafika

6) zmianie klasy przestrzeni strefy kontrolowanej lotniska Warszawa (CTR EPWA) z klasy „C” na klasę „D”.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 2. Zmiany, o których mowa w:

1) § 1 pkt 1 i 6 wchodzą w życie z dniem 22 czerwca 2017 r.;

2) § 1 pkt 2– 5 wchodzą w życie z dniem 20 lipca 2017 r.

Prezes Urzędu Lotnictwa Cywilnego

Piotr Samson

Treść przypisu ZAMKNIJ close
Treść przypisu ZAMKNIJ close
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00