Akt prawny
Alerty
Aneks nr 3 Wójta Gminy Tarnowo Podgórne; Zarządu Powiatu Poznańskiego
z dnia 31 grudnia 2015r.
do porozumienia z dnia 24 czerwca 2014 r. w sprawie powierzenia Gminie Tarnowo Podgórne prowadzenia zadania publicznego w zakresie zarządzania publiczną drogą powiatową nr 2405P
zawarty pomiędzy:
1. Powiatem Poznańskim reprezentowanym przez Zarząd Powiatu w Poznaniu, w imieniu którego działają: Starosta Poznański - Jan Grabkowski Wicestarosta Poznański - Tomasz Łubiński Z kontrasygnatą Skarbnika Powiatu - Renata Ciurlik Zwanym dalej Powiatem
2. Gminą Tarnowo Podgórne, w imieniu której działa: Wójt Gminy Tarnowo Podgórne -Tadeusz Czajka Z kontrasygnatą Skarbnik Gminy - Justyna Witkowiak Zwanej dalej Gminą
[podstawa prawna]
Na podstawie art. 5 ust. 2 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2015 r.
poz. 1445 t.j.) oraz art. 19 ust.4 ustawy z 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 460
z późn. zm.) zgodnie z Uchwałą nr LXIII/822/2014 Rady Gminy Tarnowo Podgórne z dnia 25 marca 2014 r. w sprawie przejęcia od Powiatu Poznańskiego zadań z zakresu zarządzania publicznymi drogami powiatowymi zmienionej Uchwałami Rady Gminy Tarnowo Podgórne nr LXVIII/883/2014 z dnia 24 czerwca 2014 r., nr LXXI/956/2014 z dnia
23 września 2014 r., nr LXXII/969/2014 z dnia 14 października 2014 r., nr XXI/302/2015 z dnia 30 grudnia 2015 r. oraz Uchwałą nr XLI/402/IV/2014 Rady Powiatu w Poznaniu z dnia 18 czerwca 2014 r. w sprawie powierzenia Gminie Tarnowo Podgórne prowadzenia zadania publicznego w zakresie zarządzania publiczną drogą powiatową nr 2405P zmienionej Uchwałą Rady Powiatu w Poznaniu nr XLV/459/IV/2014 z dnia 22 października 2014 r., nr III/34/V/2015
z dnia 21 stycznia 2015 r. i XIII/166/V/2015 z dnia 16 grudnia 2015 r., ustala się co następuje:
§ 1. W porozumieniu z dnia 24 czerwca 2014 r. , wprowadza się następujące zmiany:
1) § 1 otrzymuje brzmienie: "§1. 1. Powierza się Gminie Tarnowo Podgórne prowadzenie zadania publicznego polegającego na zarządzaniu drogą powiatową nr 2405P Przeźmierowo - Poznań w zakresie dotyczącym:
1) opracowania dokumentacji technicznej dla budowy chodnika w ciągu ul. Skórzewskiej na odcinku
od istniejącego chodnika (na wysokości dz. nr 62/4, obręb Wysogotowo, gm. Tarnowo Podgórne) do ronda na ul. Bukowskiej;
2) budowy chodnika w ciągu ul. Skórzewskiej na odcinku od istniejącego chodnika (na wysokości
dz. nr 62/4, obręb Wysogotowo, gm. Tarnowo Podgórne) do ronda na ul. Bukowskiej; będące zadaniem powiatu.
2. Powierzenie zadania w zakresie, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 i 2, następuje na okres do dnia
31 grudnia 2015 r."
4) w § 2 skreśla się ust. 2, 3, 4
5) w § 3 skreśla się ust. 4
6) § 4 otrzymuje brzmienie: "§4.1. Pracownicy Starostwa Powiatowego w Poznaniu oraz Zarządu Dróg Powiatowych w Poznaniu mają prawo do przeprowadzenia kontroli prawidłowości wykonywania przez Gminę zadania, w zakresie wynikajacym
z § 1 ust. 1 pkt 2 .
2. W ramach prawa kontroli, Gmina jest zobowiązana udzielić pracownikom Starostwa Powiatowego
w Poznaniu oraz Zarządu Dróg Powiatowych w Poznaniu wszelkich informacji oraz zapewnić przeprowadzenie kontroli prowadzenia robót budowlanych.
3. Z przeprowadzonej kontroli, w przypadku stwierdzenia wad i usterek wykonanych robót, sporządzony zostanie protokół pokontrolny."
7) w § 6 skreśla się ust. 5, 6, 7
8) w § 7 ust. 2 otrzymuje brzmienie: "2. W przypadku naruszenia przez Gminę postanowień niniejszego porozumienia, Powiatowi przysługuje prawo rozwiązania niniejszego porozumienia w trybie natychmiastowym bez wypowiedzenia przez oświadczenie złożone na piśmie."
§ 2. Pozostałe paragrafy Porozumienia pozostają bez zmian.
§ 3. Aneks nr 3 wchodzi w życie z dniem jego zawarcia i podlega ogłoszeniu w Dzienniku Urzędowym Województwa Wielkopolskiego.
§ 4. Aneks nr 3 sporządzono w ośmiu jednobrzmiących egzemplarzach: sześć z nich otrzymuje Powiat Poznański, dwa Gmina Tarnowo Podgórne.
Wójt Gminy Tarnowo Podgórne | Starosta Poznański
|
|
|