Wersja obowiązująca od 2006-09-06 do 2016-10-01
[Formy nadzoru] Cele nadzoru pedagogicznego realizuje się w szczególności poprzez:
1) badania określonych problemów związanych z procesem kształcenia w kolegiach, w tym badanie poziomu kształcenia oraz kompetencji zawodowych absolwentów kolegiów,
2) wizytacje kolegiów,
3) hospitacje zajęć,
4) [3] organizowanie i koordynowanie współpracy między kolegiami i uczelniami, placówkami doskonalenia nauczycieli oraz innymi instytucjami edukacyjnymi,
5) organizację konferencji, seminariów i szkoleń,
6) inne formy udzielania pomocy kolegiom i nauczycielom w wykonywaniu ich zadań, inspirowaniu do doskonalenia programów kształcenia oraz innowacyjnej działalności zawodowej nauczycieli.
[3] § 12 pkt 4 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 18 sierpnia 2006 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie zakładów kształcenia nauczycieli (Dz.U. Nr 154, poz. 1099). Zmiana weszła w życie 6 września 2006 r.
Wersja obowiązująca od 2006-09-06 do 2016-10-01
[Formy nadzoru] Cele nadzoru pedagogicznego realizuje się w szczególności poprzez:
1) badania określonych problemów związanych z procesem kształcenia w kolegiach, w tym badanie poziomu kształcenia oraz kompetencji zawodowych absolwentów kolegiów,
2) wizytacje kolegiów,
3) hospitacje zajęć,
4) [3] organizowanie i koordynowanie współpracy między kolegiami i uczelniami, placówkami doskonalenia nauczycieli oraz innymi instytucjami edukacyjnymi,
5) organizację konferencji, seminariów i szkoleń,
6) inne formy udzielania pomocy kolegiom i nauczycielom w wykonywaniu ich zadań, inspirowaniu do doskonalenia programów kształcenia oraz innowacyjnej działalności zawodowej nauczycieli.
[3] § 12 pkt 4 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 18 sierpnia 2006 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie zakładów kształcenia nauczycieli (Dz.U. Nr 154, poz. 1099). Zmiana weszła w życie 6 września 2006 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2002-07-20 do 2006-09-05
[Formy nadzoru] Cele nadzoru pedagogicznego realizuje się w szczególności poprzez:
1) badania określonych problemów związanych z procesem kształcenia w kolegiach, w tym badanie poziomu kształcenia oraz kompetencji zawodowych absolwentów kolegiów,
2) wizytacje kolegiów,
3) hospitacje zajęć,
4) organizowanie i koordynowanie współpracy między kolegiami, kolegiami i szkołami wyższymi, placówkami doskonalenia nauczycieli oraz innymi instytucjami edukacyjnymi,
5) organizację konferencji, seminariów i szkoleń,
6) inne formy udzielania pomocy kolegiom i nauczycielom w wykonywaniu ich zadań, inspirowaniu do doskonalenia programów kształcenia oraz innowacyjnej działalności zawodowej nauczycieli.