history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2011-03-04 do 2017-03-01

[Skład Komisji] 1. W skład Komisji wchodzą:

1) przewodniczący Komisji – dyrektor komórki organizacyjnej Ministerstwa Finansów właściwej w sprawach związanych z organizacją pracy służb kontroli skarbowej – jako kierujący jej pracami;

2) członkowie Komisji:

a) zastępca przewodniczącego – zastępca dyrektora komórki organizacyjnej Ministerstwa Finansów, o której mowa w pkt 1, wyznaczony przez Generalnego Inspektora Kontroli Skarbowej,

b) [1] dyrektor albo zastępca dyrektora komórki organizacyjnej Ministerstwa Finansów właściwej w sprawach polityki kadrowej i szkoleniowej w resorcie finansów,

c) [2] dyrektor albo zastępca dyrektora komórki organizacyjnej Ministerstwa Finansów właściwej w sprawach organizacji, zarządzania oraz nadzoru nad funkcjonowaniem izb i urzędów skarbowych,

d) [3] dyrektor albo zastępca dyrektora komórki organizacyjnej Ministerstwa Finansów właściwej w sprawach wykonywania zadań z zakresu wywiadu skarbowego,

e) osoby, których wiedza i doświadczenie zawodowe dają rękojmię prawidłowego przebiegu prac Komisji, w liczbie co najwyżej 5, wyznaczone przez Generalnego Inspektora Kontroli Skarbowej.

2. Komisja podejmuje rozstrzygnięcia w formie uchwały na posiedzeniach mających charakter niejawny, zwykłą większością głosów bez możliwości wstrzymania się od głosu. W razie równej liczby głosów o wyniku głosowania decyduje głos przewodniczącego Komisji.

3. Przewodniczący Komisji spośród pracowników komórki organizacyjnej Ministerstwa Finansów właściwej w sprawach związanych z organizacją pracy służb kontroli skarbowej zapewniającej obsługę biurową wyznacza sekretarza Komisji, który z przebiegu posiedzenia Komisji sporządza protokół.

[1] § 2 ust. 1 pkt 2 lit. b) w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 25 stycznia 2011 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie konkursu na stanowisko dyrektora urzędu kontroli skarbowej (Dz.U. Nr 35, poz. 179). Zmiana weszła w życie 4 marca 2011 r.

[2] § 2 ust. 1 pkt 2 lit. c) w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 25 stycznia 2011 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie konkursu na stanowisko dyrektora urzędu kontroli skarbowej (Dz.U. Nr 35, poz. 179). Zmiana weszła w życie 4 marca 2011 r.

[3] § 2 ust. 1 pkt 2 lit. d) w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 25 stycznia 2011 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie konkursu na stanowisko dyrektora urzędu kontroli skarbowej (Dz.U. Nr 35, poz. 179). Zmiana weszła w życie 4 marca 2011 r.

Wersja obowiązująca od 2011-03-04 do 2017-03-01

[Skład Komisji] 1. W skład Komisji wchodzą:

1) przewodniczący Komisji – dyrektor komórki organizacyjnej Ministerstwa Finansów właściwej w sprawach związanych z organizacją pracy służb kontroli skarbowej – jako kierujący jej pracami;

2) członkowie Komisji:

a) zastępca przewodniczącego – zastępca dyrektora komórki organizacyjnej Ministerstwa Finansów, o której mowa w pkt 1, wyznaczony przez Generalnego Inspektora Kontroli Skarbowej,

b) [1] dyrektor albo zastępca dyrektora komórki organizacyjnej Ministerstwa Finansów właściwej w sprawach polityki kadrowej i szkoleniowej w resorcie finansów,

c) [2] dyrektor albo zastępca dyrektora komórki organizacyjnej Ministerstwa Finansów właściwej w sprawach organizacji, zarządzania oraz nadzoru nad funkcjonowaniem izb i urzędów skarbowych,

d) [3] dyrektor albo zastępca dyrektora komórki organizacyjnej Ministerstwa Finansów właściwej w sprawach wykonywania zadań z zakresu wywiadu skarbowego,

e) osoby, których wiedza i doświadczenie zawodowe dają rękojmię prawidłowego przebiegu prac Komisji, w liczbie co najwyżej 5, wyznaczone przez Generalnego Inspektora Kontroli Skarbowej.

2. Komisja podejmuje rozstrzygnięcia w formie uchwały na posiedzeniach mających charakter niejawny, zwykłą większością głosów bez możliwości wstrzymania się od głosu. W razie równej liczby głosów o wyniku głosowania decyduje głos przewodniczącego Komisji.

3. Przewodniczący Komisji spośród pracowników komórki organizacyjnej Ministerstwa Finansów właściwej w sprawach związanych z organizacją pracy służb kontroli skarbowej zapewniającej obsługę biurową wyznacza sekretarza Komisji, który z przebiegu posiedzenia Komisji sporządza protokół.

[1] § 2 ust. 1 pkt 2 lit. b) w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 25 stycznia 2011 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie konkursu na stanowisko dyrektora urzędu kontroli skarbowej (Dz.U. Nr 35, poz. 179). Zmiana weszła w życie 4 marca 2011 r.

[2] § 2 ust. 1 pkt 2 lit. c) w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 25 stycznia 2011 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie konkursu na stanowisko dyrektora urzędu kontroli skarbowej (Dz.U. Nr 35, poz. 179). Zmiana weszła w życie 4 marca 2011 r.

[3] § 2 ust. 1 pkt 2 lit. d) w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 25 stycznia 2011 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie konkursu na stanowisko dyrektora urzędu kontroli skarbowej (Dz.U. Nr 35, poz. 179). Zmiana weszła w życie 4 marca 2011 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2006-04-22 do 2011-03-03

[Skład Komisji] [1] 1. W skład Komisji wchodzą:

1) przewodniczący Komisji – dyrektor komórki organizacyjnej Ministerstwa Finansów właściwej w sprawach związanych z organizacją pracy służb kontroli skarbowej – jako kierujący jej pracami;

2) członkowie Komisji:

a) zastępca przewodniczącego – zastępca dyrektora komórki organizacyjnej Ministerstwa Finansów, o której mowa w pkt 1, wyznaczony przez Generalnego Inspektora Kontroli Skarbowej,

b) dyrektor komórki organizacyjnej Ministerstwa Finansów właściwej w sprawach polityki kadrowej i szkoleniowej w resorcie finansów,

c) dyrektor komórki organizacyjnej Ministerstwa Finansów właściwej w sprawach organizacji, zarządzania oraz nadzoru nad funkcjonowaniem izb i urzędów skarbowych,

d) dyrektor komórki organizacyjnej Ministerstwa Finansów właściwej w sprawach wykonywania zadań z zakresu kontroli resortowej,

e) osoby, których wiedza i doświadczenie zawodowe dają rękojmię prawidłowego przebiegu prac Komisji, w liczbie co najwyżej 5, wyznaczone przez Generalnego Inspektora Kontroli Skarbowej.

2. Komisja podejmuje rozstrzygnięcia w formie uchwały na posiedzeniach mających charakter niejawny, zwykłą większością głosów bez możliwości wstrzymania się od głosu. W razie równej liczby głosów o wyniku głosowania decyduje głos przewodniczącego Komisji.

3. Przewodniczący Komisji spośród pracowników komórki organizacyjnej Ministerstwa Finansów właściwej w sprawach związanych z organizacją pracy służb kontroli skarbowej zapewniającej obsługę biurową wyznacza sekretarza Komisji, który z przebiegu posiedzenia Komisji sporządza protokół.

[1] § 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 24 marca 2006 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie konkursu na stanowisko dyrektora urzędu kontroli skarbowej (Dz.U. Nr 58, poz. 400). Zmiana weszła w życie 22 kwietnia 2006 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2003-12-26 do 2006-04-21

1. W skład Komisji wchodzą:

1) przewodniczący Komisji – dyrektor Departamentu Kontroli Skarbowej w Ministerstwie Finansów – jako kierujący jej pracami;

2) członkowie Komisji:

a) zastępca Przewodniczącego – zastępca dyrektora Departamentu Kontroli Skarbowej w Ministerstwie Finansów, nadzorujący sprawy związane z organizacją i funkcjonowaniem kontroli skarbowej,

b) dyrektor Biura Kadr i Szkolenia w Ministerstwie Finansów,

c) dyrektor Departamentu Organizacji Skarbowości w Ministerstwie Finansów,

d) zastępca dyrektora Departamentu Kontroli Skarbowej w Ministerstwie Finansów,

e) dyrektor Departamentu Systemu Podatkowego w Ministerstwie Finansów,

f) dyrektor Biura Dokumentacji Skarbowej,

g) osoby zaproszone przez Generalnego Inspektora Kontroli Skarbowej, których wiedza i doświadczenie zawodowe dają rękojmię prawidłowego przebiegu prac Komisji – w liczbie co najwyżej pięciu.

2. Komisja podejmuje rozstrzygnięcia w formie uchwały na posiedzeniach mających charakter niejawny, zwykłą większością głosów bez możliwości wstrzymania się od głosu. W razie równej liczby głosów, o wyniku głosowania decyduje głos przewodniczącego Komisji.

3. Przewodniczący Komisji spośród pracowników Departamentu Kontroli Skarbowej zapewniającego obsługę biurową, wyznacza sekretarza Komisji, który z przebiegu posiedzenia Komisji sporządza protokół.