history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2017-11-24    (Dz.U.2017.2166 tekst jednolity)

§ 14. [Przechowywanie kartoteki ewidencyjnej ] 1. Dokumenty, o których mowa w § 12 ust. 2, powinny być przechowywane łącznie z kartami ewidencyjnymi obiektów, a dokument, o którym mowa w § 12 ust. 6, powinien być przechowywany łącznie z kartami ewidencyjnymi obiektów posiadających promesy.

2. Kartoteka ewidencyjna ani poszczególne karty nie mogą być wynoszone poza miejsce ich przechowywania.

Wersja obowiązująca od 2017-11-24    (Dz.U.2017.2166 tekst jednolity)

§ 14. [Przechowywanie kartoteki ewidencyjnej ] 1. Dokumenty, o których mowa w § 12 ust. 2, powinny być przechowywane łącznie z kartami ewidencyjnymi obiektów, a dokument, o którym mowa w § 12 ust. 6, powinien być przechowywany łącznie z kartami ewidencyjnymi obiektów posiadających promesy.

2. Kartoteka ewidencyjna ani poszczególne karty nie mogą być wynoszone poza miejsce ich przechowywania.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2011-12-15 do 2017-11-23

[Przechowywanie kartoteki ewidencyjnej] 1. [9] Dokumenty, o których mowa w § 12 ust. 2, powinny być przechowywane łącznie z kartami ewidencyjnymi obiektów, a dokument, o którym mowa w § 12 ust. 6, powinien być przechowywany łącznie z kartami ewidencyjnymi obiektów posiadających promesy.

2. Kartoteka ewidencyjna ani poszczególne karty nie mogą być wynoszone poza miejsce ich przechowywania.

[9] § 14 ust. 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 5 rozporządzenia Ministra Sportu i Turystyki z dnia 16 listopada 2011 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (Dz.U. Nr 259, poz. 1553). Zmiana weszła w życie 15 grudnia 2011 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2006-02-10 do 2011-12-14    (Dz.U.2006.22.169 tekst jednolity)

1. Dokumenty, o których mowa w § 12 ust. 2, stanowiące podstawę wpisu, powinny być przechowywane łącznie z kartami ewidencyjnymi.

2. Kartoteka ewidencyjna ani poszczególne karty nie mogą być wynoszone poza miejsce ich przechowywania.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2004-08-30 do 2006-02-09

[Przechowywanie dokumentów] 1. Dokumenty, o których mowa w § 12 ust. 2, stanowiące podstawę wpisu, powinny być przechowywane łącznie z kartami ewidencyjnymi.

2. Kartoteka ewidencyjna ani poszczególne karty nie mogą być wynoszone poza miejsce ich przechowywania.