history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2018-03-07 do 2021-02-10

1. Niezwłocznie po powołaniu nowych członków do składu rady nadzorczej, pracownik Departamentu Nadzoru i Polityki Właścicielskiej [11] powiadamia na piśmie:

1) zarząd spółki,

2) osoby powołane do składu rady nadzorczej.

2. Pracownik Departamentu Nadzoru i Polityki Właścicielskiej [12] wraz z powiadomieniem, o którym mowa w ust. 1, przesyła nowemu członkowi rady nadzorczej informację wskazującą miejsce publikacji podstawowych dokumentów oraz aktów normatywnych regulujących zasady nadzoru właścicielskiego nad spółkami z udziałem Skarbu Państwa.

3. Za aktualizację wykazu członków rad nadzorczych odpowiada dyrektor Departamentu Nadzoru i Polityki Właścicielskiej [13].

[11] § 5 ust. 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 zarządzenia Ministra Energii z dnia 1 marca 2018 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie zasad i trybu doboru kandydatów wskazywanych przez Ministra Energii do składu rad nadzorczych spółek handlowych z udziałem Skarbu Państwa, w których Minister Energii wykonuje uprawnienia wynikające z akcji lub udziałów należących do Skarbu Państwa (Dz.U.M.E. poz. 5). Zmiana weszła w życie 7 marca 2018 r.

[12] § 5 ust. 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 zarządzenia Ministra Energii z dnia 1 marca 2018 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie zasad i trybu doboru kandydatów wskazywanych przez Ministra Energii do składu rad nadzorczych spółek handlowych z udziałem Skarbu Państwa, w których Minister Energii wykonuje uprawnienia wynikające z akcji lub udziałów należących do Skarbu Państwa (Dz.U.M.E. poz. 5). Zmiana weszła w życie 7 marca 2018 r.

[13] § 5 ust. 3 w brzmieniu ustalonym przez § 1 zarządzenia Ministra Energii z dnia 1 marca 2018 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie zasad i trybu doboru kandydatów wskazywanych przez Ministra Energii do składu rad nadzorczych spółek handlowych z udziałem Skarbu Państwa, w których Minister Energii wykonuje uprawnienia wynikające z akcji lub udziałów należących do Skarbu Państwa (Dz.U.M.E. poz. 5). Zmiana weszła w życie 7 marca 2018 r.

Wersja obowiązująca od 2018-03-07 do 2021-02-10

1. Niezwłocznie po powołaniu nowych członków do składu rady nadzorczej, pracownik Departamentu Nadzoru i Polityki Właścicielskiej [11] powiadamia na piśmie:

1) zarząd spółki,

2) osoby powołane do składu rady nadzorczej.

2. Pracownik Departamentu Nadzoru i Polityki Właścicielskiej [12] wraz z powiadomieniem, o którym mowa w ust. 1, przesyła nowemu członkowi rady nadzorczej informację wskazującą miejsce publikacji podstawowych dokumentów oraz aktów normatywnych regulujących zasady nadzoru właścicielskiego nad spółkami z udziałem Skarbu Państwa.

3. Za aktualizację wykazu członków rad nadzorczych odpowiada dyrektor Departamentu Nadzoru i Polityki Właścicielskiej [13].

[11] § 5 ust. 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 zarządzenia Ministra Energii z dnia 1 marca 2018 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie zasad i trybu doboru kandydatów wskazywanych przez Ministra Energii do składu rad nadzorczych spółek handlowych z udziałem Skarbu Państwa, w których Minister Energii wykonuje uprawnienia wynikające z akcji lub udziałów należących do Skarbu Państwa (Dz.U.M.E. poz. 5). Zmiana weszła w życie 7 marca 2018 r.

[12] § 5 ust. 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 zarządzenia Ministra Energii z dnia 1 marca 2018 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie zasad i trybu doboru kandydatów wskazywanych przez Ministra Energii do składu rad nadzorczych spółek handlowych z udziałem Skarbu Państwa, w których Minister Energii wykonuje uprawnienia wynikające z akcji lub udziałów należących do Skarbu Państwa (Dz.U.M.E. poz. 5). Zmiana weszła w życie 7 marca 2018 r.

[13] § 5 ust. 3 w brzmieniu ustalonym przez § 1 zarządzenia Ministra Energii z dnia 1 marca 2018 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie zasad i trybu doboru kandydatów wskazywanych przez Ministra Energii do składu rad nadzorczych spółek handlowych z udziałem Skarbu Państwa, w których Minister Energii wykonuje uprawnienia wynikające z akcji lub udziałów należących do Skarbu Państwa (Dz.U.M.E. poz. 5). Zmiana weszła w życie 7 marca 2018 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2017-03-02 do 2018-03-06

1. Niezwłocznie po powołaniu nowych członków do składu rady nadzorczej, pracownik Departamentu Nadzoru powiadamia na piśmie:

1) zarząd spółki,

2) osoby powołane do składu rady nadzorczej.

2. Pracownik Departamentu Nadzoru wraz z powiadomieniem, o którym mowa w ust. 1, przesyła nowemu członkowi rady nadzorczej informację wskazującą miejsce publikacji podstawowych dokumentów oraz aktów normatywnych regulujących zasady nadzoru właścicielskiego nad spółkami z udziałem Skarbu Państwa.

3. Za aktualizację wykazu członków rad nadzorczych odpowiada dyrektor Departamentu Nadzoru.