Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
Data publikacji: 2003-11-01

Jak rozliczyć w czasie koszty rozmów telefonicznych

Spółka z o.o. zajmująca się przetwórstwem rolno-spożywczym otrzymała w lutym 2002 r. fakturę za rozmowy telefoniczne przeprowadzone w grudniu 2001 r. Wydatki wynikające z tej faktury zostały zaliczone do kosztów uzyskania przychodów w miesiącu otrzymania faktury, co zostało zakwestionowane przez urząd skarbowy w trakcie przeprowadzonej niedawno kontroli. Zdaniem urzędu, przedmiotowe wydatki nieprawidłowo zakwalifikowano do kosztów 2002 r., gdyż powinny być one uwzględnione w kosztach roku, którego dotyczą, czyli w grudniu roku poprzedniego. Urząd zwrócił przy tym uwagę na fakt, że zeznanie wstępne o wysokości dochodu osiągniętego za 2001 r. spółka złożyła dopiero pod koniec marca 2002 r. Czy stanowisko kontrolujących było słuszne?

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00