Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2012-08-18

Jak ewidencjonować transakcje dokonywane przez sklep firmowy

Spółka prowadzi działalność w zakresie produkcji mebli. Ewidencja prowadzona jest wyłącznie na kontach zespołu "4", a gospodarka magazynowa prowadzona jest przez odpisywanie w koszty wartości materiałów na dzień zakupu, a następnie korektę kosztów o wartość stanu zapasów na koniec każdego miesiąca. Otworzyliśmy sklep firmowy. Towary przyjmujemy do sklepu z marżą i VAT.

PROBLEM

Jak powinna wyglądać dekretacja transakcji przesunięcia produktów gotowych do sklepu firmowego? Jak księgować sprzedaż ze sklepu?

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00