Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
Data publikacji: 2012-09-20

Jak zaewidencjonować w pkpir zakup materiałów wykorzystywanych do napraw gwarancyjnych

Prowadzę stolarnię i zajmuję się wykonywaniem mebli na zamówienie. W związku z uznanymi reklamacjami dokonuję zakupu części potrzebnych do naprawy produkowanych mebli. Czy zakupione części mogę zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów? Jeżeli tak, to w której kolumnie pkpir ująć zakup tych części? Czy mogę je ujmować tak jak pozostałe materiały potrzebne do wytwarzania mebli, w kolumnie 10 pkpir?

PROBLEM

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00