Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
Data publikacji: 2016-05-06

Jak ujmować w księgach rachunkowych koszty zabezpieczenia czasowo wstrzymanej budowy

PROBLEM

Spółka buduje halę magazynową. Obecnie podjęto decyzję o czasowym wstrzymaniu budowy (do drugiej połowy 2017 r.). Jak powinniśmy ewidencjonować koszty związane z zabezpieczeniem tej budowy, np. wykonanie dodatkowych ogrodzeń zabezpieczających przed możliwością wejścia osób nieupoważnionych lub zakup tablic ostrzegawczych? Czy wartość budowanej hali należy aktualizować, np. w przypadku gdyby wstrzymanie budowy okazało się dłuższe i w tym czasie podjęto decyzję, że ten składnik majątku nie będzie już przydatny, a tym samym będziemy go chcieli sprzedać?

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00