Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2007-04-15

Jak rozliczać dostawę sprzętu z innego kraju UE, gdy dostawca instaluje sprzęt

Spółka zakupiła sprzęt i oprogramowania oraz jego instalację od podmiotu mającego siedzibę w Danii. Sprzęt jest transportowany do Polski przez firmę duńską. Instalacja została dokonana na terytorium Polski w okresie od września 2006 r. do marca 2007 r., zaś płatności za poszczególne prace dokonano bezpośrednio na rzecz podmiotu duńskiego 28 października 2006 r. i 10 lutego 2007 r. Stanowiły one 100% należności. Odbiór całego systemu zostanie potwierdzony protokołem zdawczo-odbiorczym 20 marca 2007 r. Jak rozliczyć taką transakcję? Kiedy powstał obowiązek podatkowy?

PROBLEM
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00