Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2012-04-12

Kiedy zaliczyć do kosztów premie kwartalne dla pracowników

Zgodnie z regulaminem wynagradzania wypłacamy co kwartał naszym pracownikom premie pieniężne. Z regulaminu wynika, że premia powinna być wypłacana do końca drugiego miesiąca następującego po zakończeniu kwartału, za który jest należna. Z powodu trudności finansowych spóźniliśmy się z wypłatą premii za IV kwartał 2011 r. Zamiast wypłacić ją do końca lutego br., zrobiliśmy to w marcu br. Kiedy powinniśmy ten wydatek zaliczyć do kosztów? Czy będą to jeszcze koszty poprzedniego roku?

PROBLEM

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00