comment
Porada
Data publikacji: 2008-04-01
Czy budowa pawilonów targowych należy do usług reklamowych
Polski podmiot na zlecenie drugiego polskiego podmiotu buduje w celach reklamowych (wystawowych) pawilon na terytorium Szwajcarii. Czy budowę pawilonu należy traktować jako szeroko rozumiane czynności reklamowe i czy w tym wypadku usługi te będą podlegały opodatkowaniu w miejscu siedziby świadczącego usługę z uwagi na fakt, iż czynności wykonywane są między kontrahentami z tego samego kraju członkowskiego? Czy może należy traktować te usługi jako np. usługi budowlane i wówczas ich opodatkowanie powinno być dokonane w miejscu faktycznego świadczenia?
problem
rada
Pozostało 90% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Pobierz pliki wydania
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
Książka