Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2006-09-01

Czy można skorygować VAT należny, gdy klient nie zwrócił oryginału paragonu

Dokumentujemy obrót na kasie rejestrującej. Zdarzają się przypadki, gdy klienci zwracają nam towar w ramach reklamacji, nie posiadając jednak oryginału paragonu. My takie reklamacje uwzględniamy. Jednocześnie korygujemy obrót. Czy postępujemy prawidłowo? Kiedy powinniśmy skorygować podatek należny?

PROBLEM
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00