Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2007-01-01

Czy wystarczy zwrotne potwierdzenie pocztowe, aby wystawca korekty mógł dokonać jej rozliczenia

Dokonaliśmy sprzedaży, a w kolejnym miesiącu udzieliliśmy rabatu. Nabywcy wysłaliśmy pocztą fakturę korygującą. Jednak nabywca nie odesłał nam potwierdzonej kopii. Mamy natomiast zwrotne potwierdzenie pocztowe, że nabywca odebrał przesyłkę z fakturą. Dodatkowo potwierdziliśmy odbiór faktury telefonicznie. Ponadto nabywca twierdzi, że kopie odesłał, ale nie listem poleconym. Mamy podstawy sądzić, że list ten zaginął. Czy w takiej sytuacji możemy dokonać korekty na podstawie tego zwrotnego potwierdzenia, a w ewidencji rozliczyć wszystko na podstawie duplikatu?

PROBLEM
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00